
Az internet tele van furcsa ízű dolgokról szóló cikkekkel, a közösségi médiában pedig időről időre vírusként terjednek a lehetetlenül hangzó ételkísérletek. Ezek után nem csoda, hogy a kicsit bátrabb márkák ezt megpróbálják a való életbe is átültetni és alkalmazni. Így tett nemrég a holland Rewind nevű csipszmárka is, amikor megalkotta
A kukoricás alap és a háromszögforma miatt nevezhető tortillacsipsznek vagy nachosnak is a snack, de lényegtelen is, minek hívjuk. A legfontosabb ugyanis az üzenet, mely nem más, mint “segíteni a fogyasztóknak visszaemlékezni a szép időkre”.
De mit is akar megidézni a csipsz? Hát a gyerekkori elemnyalogatás élményét, amit – legyünk őszinték – mindenki csinált, hiába szóltak neki a szülők, hogy nem kéne. A Rewind alkotása elvileg tényleg hozza a nyelvet birizgáló, kicsit csípő ízélményt, köszönhetően némi citromsavnak és nátrium-hidrogén-karbonátnak.
A finomság(?) limitált kiadásban kerül piacra első körben Hollandiában, de a gyártó azt ígéri, később Európa más pontjain is bele lehet botlani az elemes csipszbe.