Life FIRSTCLASS 2023. 04. 13.

Magyar fejlesztés válthatja le a hazai postákat

Akár emberi közreműködés és sorban állás nélkül intézhetjük államigazgatási, postai, banki, közüzemi, vagy más ügyeinket egy új, hazai fejlesztésű megoldás segítségével, melyekkel hamarosan bevásárlóközpontokban és forgalmas csomópontokon találkozhatunk.

Az elmúlt években sok helyi postahivataltól, bankfióktól kellett elbúcsúznunk, azonban a technológia fejlődésével ezek a csomópontok visszatérhetnek a helyi közösségek életébe. A nagyvállalati ügyfélazonosítással foglalkozó, magyar tulajdonú FaceKom legújabb fejlesztése ugyanis kiválhatja a szolgáltatók helyi fiókjait: a FaceKom Pontok olyan professzionális, a biztonságos online ügyfélazonosításhoz szükséges eszközökkel, megvilágítással felszerelt mobilszobák, amelyekben lehetőség van a teljesen privát és kényelmes távoli ügyintézésre.

A világon egyedülálló, a helyi és távoli ügyintézési lehetőséget hibrid formában ötvöző megoldás elsőként hazánkban debütál majd a következő hónapokban. Bodnár Zsigmond, a FaceKom ügyvezetője elmondta, hogy ezek a pontok működhetnek nonstop nyitva tartó postahivatalokként, bankfiókként, közműszolgáltatók ügyfélszolgálataként, kormányablakokként, sőt, ezeket egyben ötvözhetik is. A következő időszakban várhatóan egyre több helyen, így plázákban, egyetemeken, forgalmas csomópontokban is találkozhatunk majd velük Magyarországon.

FaceKom Pont

FaceKom Pont

A mobiltelefonos vagy számítógépes digitális ügyintézéshez képest a FaceKom Pontok előnye, hogy ezeket a tereket a távoli ügyfélazonosításhoz szükséges optimális világítással, elrendezéssel és eszközparkkal látják el, valamint felszerelhetőek olyan megoldásokkal (bankkártyaterminál, ujjlenyomatolvasó, okmányolvasó, mérleg, címkenyomtató stb.), amelyek többféle ügyintézésre, így például postai küldemények feladására is lehetőséget adnak. A FaceKom Pontok emellett a digitális eszközökkel kevésbé ellátott, vagy ezeket kevésbé jól kezelő felhasználók számára is segítséget jelentenek.

A FaceKom arra számít, hogy a jövőben egyre több ilyen hibrid ügyfélszolgálati ponttal találkozhatunk majd itthon és külföldön egyaránt. Bodnár Zsigmond elmondta, hogy a következő időszakban a FaceKom Pontok nemzetközi bevezetésére is nagy hangsúlyt fektetnek, így várhatóan további országokban is elérhetőek lesznek a távoli ügyintézést biztosító szobák.

Forrás: FaceKom
Kép(ek) forrása: Nyitókép: Michal Fludra/NurPhoto/Getty Images