Cikkünk megjelenésekor 174 milliós számmal a YouTube legtöbb feliratkozóval rendelkező tartalomgyártója MrBeast, hivatalos nevén Jimmy Donaldson. Csapatával már számtalan nagy projektet végigvittek a videómegosztón, rendszeresen nagy összegeket osztanak szét a feliratkozóik között. Ő az, aki eltökélte, hogy a közeljövőben megvalósítja a világ legnagyobb pénzdíjjal kecsegtető tévéműsorát is.
Mire ebből a tervből valóság lesz, addig még sok víz lefolyik a Dunán, azonban MrBeast nem áll le: sorra gyártja YouTube-ra a látványosabbnál látványosabb videókat. Legutóbb hét napra kiköltözött néhány barátjával egy platformra az Atlanti-óceán közepére, mindenféle civilizációtól távol, csupán a túléléshez szükséges legalapvetőbb holmikkal.
Ez a kaland a résztvevők számára felért egy kínzással, azonban nézettségi szempontból annyira jól sikerült, mint még soha semmi:
Óriási szám ez, ami MrBeast ismertségét és népszerűségét tekintve nem meglepő, viszont az durva, hogy összehasonlítható más, hagyományosabb formában elérhető műsorok nézettségével. Az amerikai kosárlabda-bajnokság, az NBA döntő meccseit idén 10,4-13 millió néző követte mindössze, de a valaha volt legnézettebb döntő mérkőzésre is csak 35,8 millió ember volt kíváncsi élőben.
Azt az életet élem, amiről minden este álmodtam 13 éves korom óta. Imádlak benneteket és nagyon köszönöm, hogy nézitek a videóinkat! Sosem veszem ezt természetesnek
– írta MrBeast a Twitteren/X-en.