Life FIRSTCLASS 2024. 12. 13.

Nyelvtanulásra ösztönöz a halálos játék

Három év után tér vissza a mindenkit rabul ejtő dél-koreai Netflix-sorozat, ki is használják a figyelmet, nyelvtanulós reklám, videojáték melegíti a közönséget.

2021-ben derült égből lecsapva tarolt a Squid Game első évada a Netflixen – a Hváng Donghjok által írt és rendezett dél-korai sorozatban hatalmas adósságokkal rendelkező egyének halálig tartó versengésben vesznek részt a hatalmas díjért.

A sorozat rajongóinak már nem kell sokat várni, hiszen idén december 26-án tér vissza a széria a második évaddal, melyben egy ismerős arc biztosan lesz, az első évad nyertese, a Szong Gihont alakító Li Dzsungdzse személyében.

A következő felvonásig tartó figyelmet persze ki is használják, a Duolingóval való együttműködésük eredménye nem csak egy emlékezetes videó, de egy különös Squid Game-tematikájú dal is, amiben a koreai nyelvtanulásra hívják fel a figyelmet.

Természetesen a nyelvtanulásra ösztönző madár még egyszer mindenkit felszólít: “Tanulj koreaiul, különben…!”

Azonban nem csak egy zöld madár terjeszti az új évad hírét, a különös játékfelügyelők beszivárogtak az idei Game Awardsra is, ahol egy videót mutattak meg a közönségnek.

A kisfilmben a december 17-től elérhető, mobilra érkező Squid Game-játékot mutatják be, amely le leginkább egy más köntösbe bújtatott Fall Guys, azaz társainkat legyőzve kell többkörnyi akadálypályát túlélnünk. A játékra már tart az előregisztráció, a regisztráltak exkluzív külsőkkel futhatnak neki a halálos akadálypályáknak.

A cikk szerzője Gábor Bálint

Kép(ek) forrása: Nyitókép: Amy Sussman/Getty Images for Coachella