Tudtad, hogy léteznek ún. luxus-légitársaságok? Egyelőre nincs sok belőlük, de közéjük tartozik például a Beond, mely saját állítása szerint a világ első ilyen cége. Személyre szabott prémiumszolgáltatásokat nyújtanak az őket választóknak, a legújabb légi- és luxusinnovációkat kínálják. Egyelőre sok helyre még nem repülnek, de Münchenből, Zürichből és Rijádból már indulnak járataik a Maldív-szigetekre, a lista idén pedig Milánóval, Dubajjal és Bangkokkal bővül.
A kínált luxusinnovációk vonalába abszolút belefér az Apple Vision Pro, az almás cég VR-szemüvege is. A kütyü rendkívül népszerű: egyfelől ez a piac egyik legmodernebb, legjobban használható ilyen eszköze, másrészt azok a termékek, melyeken az almás logó szerepel, azonnal státuszszimbólummá emelkednek.
Nem csoda hát, hogy a Beond be is jelentette, hogy 2024 júliusától a Maldív-szigetekre tartó járatokon bevezetik a készüléket, és elérhetővé teszik az utasok egy részének. A szemüveg a szórakoztató rendszert váltja ki, melynek eddigi fő elemét egy iPad adta. “Az Apple Vision Pro átalakítja a fedélzeti szórakozás élményét, és elsőként kínáljuk majd a kiválasztott utasoknak”- fogalmazott Tero Taskila vezérigazgató.
A gépeken minden utas fekvő pozícióban utazhat, a korábban közzétett képeik alapján eddig sem panaszkodhatott senki.
Az okosszemüveg repülős bevezetésében azonban nem ők az elsők: nemrég egy kínai légitársaság megelőzte a Beondot ezen a téren.