Style Erdős Norbert 2023. 11. 21.

Az Oakley új szemüvege visszarepít a múltba

Emlékszik még valaki a "Pitch Black – 22 évente sötétség" című filmre? Vin Diesel olyan szemüveget viselt benne, amilyet minden férfi akart; az Oakley most megcsinálta. Vagyis valami nagyon hasonlót.

Hogy mennyire is ihlette a világ egyik legismertebb napszemüveggyártóját a lassan 24 éve megjelent film, azt jól mutatja az Oakley egyik reklámfotója az új szemüvegről. Aki látta a filmet, vagy ismeri Ridick karakterét – akit Vin Diesel alakít -, annak egyértelmű lesz.

Az Oakley új szemüvege visszarepít a múltban

A gyártó úgy határozta meg a szemüveget, hogy a 90-es évek stílusát tükrözi, amelyet alá is támaszt az anyaghasználat, a bőr és az acél. Az  Oakley MUZM Mars Metal korábbi változatát Michael Jordan tanácsai alapján készítették, aki nemcsak hatalmas Oakley-rajongó, de egykor a cég igazgatótanácsának is a tagja volt.

Az Oakley új szemüvege visszarepít a múltban

Ezen prémiumszemüvegek, pontosabban a kereteik megalkotásához repülőgép-technológiát használnak, beleértve a nagy teljesítményű lézereket, amelyek megolvasztják a “X-Metal” port, így alakítva a formát és a színárnyalatot. Ezután a velúrbőrt kézzel varrják a keretekre. A szemüveg Prizm 24K nevű, arany árnyalatú, polarizált lencsével készül.

Az Oakley új szemüvege visszarepít a múltban

Az ultraluxus napszemüveget 2300 dolláros (780 ezer forint) áron kínálták, de már egyetlen példány sem érhető el, azonban az eBayen, másodkézből már többen is árulják, nyilván valamivel magasabb áron.

Az Oakley új szemüvege visszarepít a múltban

Forrás: Maxim, Oakley
Kép(ek) forrása: Oakley