Style Fehér Patrik 2024. 03. 19.

Mesébe illő csodavilág a Louis Vuitton új üzlete

Jóval többet kínál a Louis Vuitton legújabb üzlete, mint egy mezei divatbutik. A luxuscikkek mellett étteremnek, kávézónak és kiállításoknak is helyet ad a bolt, mely vásárlás nélkül is élményt nyújt.

Február 28-án nyitotta meg kapuit a Louis Vuitton egyik legújabb üzlete Bangkokban. Ez önmagában nem lenne hír, ha nem az LV The Place Bangkok nyílt volna meg a thai főváros új építésű bevásárlóközpontjának, a Gaysorn Amarinnak az alsó két szintjén.

A hely egészen elképesztő látványvilágú már kívül is, ahogy az a képeken látszik: homlokzatán éjszaka is világító óriási gyémántminták hirdetik, hogy ez a Louis Vuitton egyik legelőremutatóbb üzlete, mely önmagában is célállomás lehet a divatmárka szerint.

Mesébe illő csodavilág a Louis Vuitton új üzlete

Kissé túlzó lehet ez az állítás, de annyira nem is hivalkodó, ugyanis tényleg tesznek mögé tartalmat. Valódi élményt kínál a butik, melynek arculatát is egy neves építészcég, az OMA tervezte: az eladótér különböző tematikájú szobákkal és az azokban berendezett kiállítással kezdődik, ahol megismertetik a márka egyes részlegeivel a betérőt. Külön helyeken találhatóak meg pl. az utazásspecifikus kiegészítők, a régebbi, klasszikus darabok vagy éppen a legújabb tervezésű cuccok.

Mesébe illő csodavilág a Louis Vuitton új üzlete

Mesébe illő csodavilág a Louis Vuitton új üzlete

Ebből a részből alakul át üzletté az üzlet, de ez még nem minden. Van itt kávézó is, mindenféle édes finomsággal, melyeket egytől egyik a Louis Vuitton logója díszít. Rengeteg természetes anyag (pl. faburkolat, növények) veszi itt körül az embert, igazi felüdülés lehet beülni.

Mesébe illő csodavilág a Louis Vuitton új üzlete

Mesébe illő csodavilág a Louis Vuitton új üzlete

A gasztronómia csúcsát azonban nem ez, hanem Gaggan Anand, a több Michelin-csillaggal is rendelkező indiai séf étterme jelenti, aki igazi ételutazásra invitálja a Gaggan at Louis Vuitton vendégeit. Itt mindössze tíz, olasz márványból készült asztal kapott helyet, a fine dining élményt pedig garantálja a menü, melynek középpontjában az 5 S körüli utazás – Sweet, Sour, Salty, Spicy, Surprise; vagyis édes, savanyú, sós, fűszeres és meglepetés – áll.

Mesébe illő csodavilág a Louis Vuitton új üzlete

Az étterem belterét helyi és nemzetközi alkotók képei díszítik, de nem is szaporítjuk tovább a szót, nézd meg őket galériánkban:

42 fotó megtekintése