A BCEFW-n megközelítőleg 50 tervező, köztük fiatal tehetségek és elismert márkák mutatják be legújabb kollekcióikat. Mellettük pedig divatikonok, tudatos divatipari szemléletet támogató programok és különleges események várják a jubileumi esemény látogatóit, melynek tematikája idén a szépségápolással is bővül.
A Budapest Central European Fashion Week 2018 óta több mint 80 magyar és 65 regionális tervező bemutatkozását tette lehetővé, miközben látogatottsága háromszorosára nőtt. A külföldi szakmai jelenlétnek, a sajtóérdeklődésnek, valamint a tehetséggondozással és fenntarthatósággal kapcsolatos törekvéseknek köszönhetően a budapesti divathét mára biztos helyet foglal el a régió divattérképén.
A BCEFW eddig évi két alkalommal, szezononként 25-30 divatshow-nak adott otthont.
A tájékoztatás szerint az MDDÜ minden szezonban nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy a divat és design szerves részévé váljon a magyar főváros életének, emellett a kulturális örökség bemutatása és az országimázs növelése is meghatározó cél volt a rendezvények során. A budapesti divatesemény eddigi helyszínei között ezért olyan különleges fővárosi épületek szerepeltek, mint a Várkert Bazár, a Magyar Nemzeti Múzeum, a Szépművészeti Múzeum, a Lovarda, valamint a Néprajzi Múzeum.