Style Erdős Norbert 2025. 07. 28.

A Ray-Ban épp megreformálja a napszemüveget

Olyan limitált szemüveget dobott piacra a Ray-Ban, ami merőben más, mint amelyeket eddig láthattunk tőlük, vagy egyéb gyártóktól.

A híres rapper, A$AP Rocky 2025 elejétől a Ray-Ban napszemüveggyártó kreatívigazgatója és a fő feladata az, hogy egyedi látásmódjával vezesse a projekteket és alakítsa a 2016 óta létező, művészeknek teret adó Ray-Ban Studios imidzsét és dizájnját. 

Ennek a legfrissebb eredménye a „The Next Generation Collection” névre keresztelt különleges napszemüveg-sorozat, amely a párizsi férfi divathét kifutóján debütált.

A három új modell – Ultra Wrap 001, Ultra Wrap 002 és Ultra Wrap 003 – célja, hogy újradefiniálják a szemüvegekről alkotott képet, egy merészen futurisztikus esztétikával. A Ray-Ban Studios közreműködésével megalkotott kollekció olyan modellekből áll, amelyek „folyékony, gravitációt meghazudtoló vonalakkal és földöntúli sziluettekkel” rendelkeznek – állítja a gyártó.

Ultra Wrap 001

4 fotó megtekintése

Ultra Wrap 002

A Ray-Ban épp megreformálja a napszemüveget

Ultra Wrap 003

A Ray-Ban épp megreformálja a napszemüveget

A szemüvegek színei sem hétköznapiak: a klasszikus fekete mellett megjelennek áttetsző arany árnyalatok és tükröződő lencsék is. A modellek mindegyike egy merev plexi díszdobozban érkezik a vásárlókhoz, kifejezetten nagy méretű tokban, dombornyomott A$AP Rocky x Ray-Ban logóval. A Ray-Ban szerint ez a kollekció tökéletesen tükrözi A$AP vízióját.

A limitált szériás napszemüvegek 847 dolláros áron (kb. 300 ezer forint) érhetők el a Ray-Ban hivatalos oldalán, amíg a készlet tart.