
A kávé után most a skót whisky került reflektorfénybe Sabrina Carpenter karrierjében. Ez a közös projekt állítólag csak a kezdte a Johnnie Walker terveinek, hogy progresszív zenei hangokkal működjenek együtt.
A partnerség részeként Carpenter saját stílusában újragondolt koktélokkal (Manhattan, whisky sour vagy éppen a highball) találkozhatnak a rajongók Short n’ Sweet turnéjának utolsó állomásain.
“Ez az együttműködés arról szól, hogy merjünk bátran ünnepelni, feszegetni a határokat, és céltudatosan előre lépni”
– nyilatkozta a kétszeres Grammy-díjas amerikai énekesnő.
A kampány vizuális anyagát JJ Stratford alkotta meg, aki szerint az anyag a szeszesitalok reklámozásának aranykorát idézi, miközben megőrzi a fiatal sztár humorát és időtlen, modern stílusát. Sabrina új albuma a “Man’s Best Friend” nevet viseli, amelynek egyik dala – a “Tears” – már klipet is kapott, amely cseppet sem visszafogott.
Az énekesnő nem titkolja, hogy új lemeze nem való mindenkinek, de abban biztos, hogy a rajongók lelkesedni fognak érte.