Sokan a mai napig a Concorde-ot tartják a repülés csúcsának: a brit-francia koprodukcióban készülő, jellegzetes “letört orrukról” könnyen felismerhető gépek voltak az első utasszállítók, melyek átlépték a hangsebességet. Kifejlesztésük rettenetesen drága volt: többek között ez, egy tragikus baleset, valamint a működéssel járó hatalmas zaj volt az, ami végül örökre a földre kényszerítette a gépeket két évtizede.
A repülésben azóta is keresik, kutatják a megoldásokat, melyek orvosolhatják a Concorde problémáit, de közben bevetésükkel tudják azokat a számokat hozni, melyeket a legyártott húsz legendás gép is tudott: akár 2179 km/órás csúcssebesség, vagy a New York-London táv három órán belül (a rekord 2 óra 52 perc 59 másodperc 1996-ból).
Amíg azonban nem köszönt be újra a hangsebességű utasszállítás korszaka, marad az ábrándozás és a múltba való visszatekintés. Ebből a szempontból igazi léleksimogató eseménynek lehettek szemtanúi a New York-iak március 14-én:
A G-BOAD hívójelű repülő, mely eredetileg 1976-ban állt szolgálatba, már 2003 óta a földön pihen, és az Intrepid Museum tulajdonát képezi. A gép most került vissza hozzájuk egy több hónapig tartó renoválás után, melyet követően ismét régi fényében pompázik a Concorde.
Az Intrepid Concorde-ján április 4-étől túrákat vezetnek, így a múzeum látogatói kaphatnak egy kis szeletet abból, milyen is volt az élet a valaha volt leggyorsabb utasszállítón. A legtöbb Concorde egyébként Franciaországban és az Egyesült Királyságban található, viszont a legközelebbi kiállított darabért elég Németországig, a Technik Museum Sinsheimig (Sinsheimi Műszaki Múzeim) utazni.