Korábban már beszámoltunk arról, hogy a McDonald’s felmérte, mi is az, amit vásárlóik a nemzetközi piacon kapni akarnak a gyorsétteremlánctól. A válasz egyszerűen csak annyi, hogy jól szeretnének lakni.
Erre próbál is reagálni a Meki, és ugyan egy globális világmárkáról van szó, ahol a dolgok átfutási ideje nem mindig a leggyorsabb, de azt meg kell hagyni, hogy most viszonylag hamar reagáltak. A fogyasztói igények kielégítése felé meg is teszik első lépésüket még idén:
Az újdonság azonban – Ian Borden pénzügyi igazgató bejelentése alapján – nem minden kínálatban fog megjelenni. “Tesztelni fogjuk a burgert néhány piacon idén, biztosítva azt, hogy általánosan vonzónak tekintik-e, mielőtt az egész világon elterjedne” – mondta a szakember.
Az étteremlánc a méretnövekedést szeretné fenntartható módon megoldani, azaz nem tolná még magasabbra az árakat. Szeretnék relatíve olcsón jóllakatni az embert, ez fontos célkitűzésként lebeg a szemek előtt.
Mindezek a reformok egyébként arra vezethetőek vissza, hogy az Egyesült Államokban a McDonald’s folyamatosan veszíti vásárlóit a nagy rivális Burger King, illetve az olyan piaci szereplők javára, mint a Domino’s Pizza.