Szeptember 9-én rántotta le a leplet az iPhone 16-ról (és több más új okoseszközről) az Apple, ám a vásárlóknak szeptember 20-áig várniuk kell, hogy az új almás csúcsmobilt a kezükbe vegyék. Olyan cégek sem kivételek ebből a szempontból, mint a Caviar: a központját Oroszországból Dubajba áthelyező vállalat azzal vált híressé, hogy csúcsmobilokat, olykor még játékkonzolokat is aranyba, ezüstbe vagy épp krokodilbőrbe csomagol, adott esetben gyémántokkal, drágakövekkel vagy épp holdkőzettel kiegészítve az összképet.
Ennek ellenére már elő is rukkoltak a tervekkel, hogyan is emelnék az új készüléket luxusszintre, legalábbis ha az aranyba foglalást annak nevezhetjük. Az iPhone 16 Pro és Pro Max készülékeket olyan 18-24 karátos tokokkal kínálják, melynek elkészítése állításuk szerint több hónapig tartott. Szakértőik ugyanis szerették volna színben minél inkább eltalálni az Apple által is használt arany árnyalatot.
Végül háromféle verzió is készült, a pontosnak tekinthető szín mellett egy fehérebb és egy sárgább verzió is. Dizájnjukat illetően a tervezők azt vették figyelembe, hogyan, milyen stílusban használta az emberiség az aranyat a különböző korszakokban. Megjelennek a tokokon a kortárs művészet, az art deco, de a gótika jegyei is, ezek közül pedig egyéni ízlésnek – és a pénztárca mélységének – megfelelően választhatnak a vásárlók.
A tokok ára mobillal együtt értelmezendő, a legolcsóbb verzió 10 700 dollár (3,8 millió forint), de van 61 270 dolláros (21,7 millió forintos) lehetőség is.