A Porsche rengeteg háztartási termékhez, ruhához, használati tárgyhoz adta már a nevét, a hosszú sorból pedig a kávéfőző sem hiányzik. Ezen tárgyak közös jellemzője a magas minőség és a magas árkategória, amihez a németek hol máshol találtak volna megfelelő partnert, mint Olaszországban, az eszpresszó hazájában.
Inspirációt a Porsche motorsporttörténetének egyik kiemelkedő darabja adott, az 1970-es években sikert sikerre halmozó Porsche 911 Carrera RSR 2.8.
A porschés dizájnfogásokkal feldobott kávéfőzőt a La Marzocco gyártja, az együttműködés gyermeke pedig a Porsche x La Marzocco Linea Micra, melyet két színárnyalatban lehetett megrendelni.
A Slate Gray szürke 4950 euróért (1,95 millió forint) kellette magát, az igazi gyűjtői darab viszont a Martini Racing versenyszíneibe (klasszikus, sötétkék-világoskék-piros sávozással) öltöztetett kivitel volt 5250 (2,1 millió forint) euróért. Igen, csak a festés 150 ezer forintnyi pluszt jelentett.
Egy felső kategóriás, kézkazános kávéfőzőt, integrált fejegységgel, amit Olaszországban szerelnek össze minőségi alkatrészekből. A két külön kazán akkor jön jól, ha több kávét húzunk le egymás után, és közben tejet is habosítanánk, így mehet a kettő gyorsan egymás után (vagy akár egyszerre), nem kell úgy várni a gőzképzésre, mint az egykazános gépeknél.
Ezt a trükköt már rengeteg 4-500 ezer forintos gép tudja, a La Marzocco Linea Micrája viszont luxuskategóriás darab, a tartósság ígéretével. Ezt Porsche-kezelés nélkül 1,1 millió forintért kínálja a gyártó, a durván egymillió forintos felárért a szép fényezés mellé jár még pár speciális, Porsche-beltereket idéző kezelőszerv, míg a csöpögtetőtálca rácsozata a Porsche GT3 Touringot idézi.
Mindkét színből csak 911, számozott plakettel ellátott darab készül, ami mutatja, hogy egyik cég sem ezen fog meggazdagodni, aki pedig teljes szettet akar, annak is van opció, a Linea Micra mellé rendelhető szintén Porsche-jegyekkel feldobott kávédaráló (680 ezer forint), és pohárszett is, utóbbi a csomag legolcsóbb darabja 36 ezerért.
Ez a különleges széria mutatja, hogy a Porsche ismeri a vevőkörét, a 911-fanatikusok azonnal lecsaptak erre a különlegességre: az 1822 darab gép rövid idő alatt elfogyott a webshopból.