Időről időre megjelennek összeállítások, hogy kik azok a hírességek, sportolók, celebek, akik a legtöbbet kaszálnak posztjaikkal, szponzorált bejegyzéseikkel a közösségi médiában. Ez a világ azonban nem csak az emberek terepe, erre mutatnak rá a Printed Pet Memories adatai.
Az oldal elsősorban a kutyák, valamint a fiatalok körében immár legnépszerűbb közösségi oldal, a TikTok viszonyát próbálta feltérképezni. Közleményük szerint jól szerepelnek az oldalon a négylábú házikedvencek, ugyanis a kutyás hashtagekkel ellátott videókat összesen 750 milliárd(!) alkalommal tekintették meg.
Ezek a számok persze nem egyenlően oszlanak el, a kutyás influenszerek eléggé lefölözik a nézettséget, na meg az ezzel járó sikert és pénzt. A legnépszerűbb TikTok-kutya a 11 milliós követőtáborral rendelkező Tucker Budzyn, akinek videóit átlagosan 100 ezren tekintik meg, bejegyzéseivel pedig átlagosan 6-11 ezer dollárt (2-3,8 millió forintot) keres.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Gazdája, Courtney Buzdyn a golden retriever képében igazi kincsre lelt: már 8 hetes korában, 2018 júniusában elkészítette a kutya Instagram-oldalát. Egy hónap múlva felkapta a net az egyik videójukat, innentől pedig nem volt megállás. Ő, illetve férje is otthagyta a munkahelyét a New York Post információi szerint, hogy teljes erővel Tucker, illetve utódja, Todd közösségi médiás jelenlétére koncentráljanak.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Tucker mögött a TikTok öt legnépszerűbb kutyájának 8, illetve 6-6 millió követője van, akik szintén megkereshetnek posztonként 3,5-6 ezer dollárt (1,2-2 millió forintot). Az összegeket a szponzorok még tovább emelhetik: a kutyák esetében természetesen elég specifikus a hirdetői kör, de a kutyajátékoktól kezdve a négylábúaknak készült CBD-s nyugtatócseppekig számos termék szóba jöhet.